Wednesday, October 27, 2010

takut..takut..final exam coming!!!!

ahhhhhhhhhhhhhhh..final exam dah dekat tapi aku macam tkde perasaaan nak exam pun..ish~macam bngang je aku ni..nak jadi ap pun tak tahu..huhuhu..mama bakpo la achik jadi malas gini ni..mama..mama.mama..mama..huhuhu......hati,jiwa.lam kepala otak asyik nak jalan-jalan,shopping,enjoy...YA ALLAH..kenapa la....bangang..bangang..bangang....achik wake up..wake up..exam dah dekat la...stdy..stdy...dushhhhhh...dussssshhh(hah kan dah kena penumbuk)hahhaah
penumbuk cebab jadi budak pemalas...ish~shate.......

first paper maths..aku tk stdy apa-apa pun lagi maths....huhuhuhh...takut..tapi still malas...rasa macm perempuan bodoh je..dah laa achik..push..push..u can do it...u know u can....so stdy..stdy...(naikan semangat sendiri)sebab takde orang nak bagi aku semangat..ceah..touching la pulak..malam2 buta ni..hahahah....sob..sob=(
biasa la bukan ad sape2 nak bagi aku semangat..erk eleh berlagak....hemmmm...dah2..aku pergi study dulu..bye...bye..looopid....daa..daaa...loopid.....see u next time...tengok laaa kalau ad freee erk..ok?
daaa......gud nite......

No comments:

Post a Comment