Saturday, October 29, 2011

sanggup tak aku hadapi?



sanggup tak aku hadapi bila keadaan akan mula berubah mulai malam ini?aku rasa macam aku tak sanggup!aku memang tak sanggup..aku tak tipu memang aku tak mampu,aku tak kuat....tapi aku tak boleh pentingkan diri kan?aku kuat kan?aku kuat kan?cakap la aku kuat!sebab aku tahu aku tak kuat kalau ini semua akan berubah sekelip mata... :((mungkin ni cabaran bagi aku)

boleh tak kalau aku taknak dia pergi,boleh tak aku suh je dia dok sini,jangan pergi jauh?boleh?boleh?cakap la boleh!tak boleh,dia kena pergi,masa depan diakan,kau sayang dia tak?kalau sayang relakan dia pergi....okey!ya allah kalau dia tkde depan mata aku apa yang aku nak buat!boleh k aku biasakan diri aku kalau di takde?aku rasa macam tak boleh!aku tak boleh!aku tak boleh!(takleh cerita panjang aku sabak(k bye!)

No comments:

Post a Comment