Wednesday, December 15, 2010

befday planner

tunggang langgang atur pic...tak berapa pro lagi,hehe..malas la nak buat balik,so takyah la buat balik,biarkanlah cam tu...takpe kan???pemalas !!!!
TENGOK!!!orang lain punya befday orang lain yang kena....hehe




ASSALAMUALAIKUM lama tak update blog....ni pun curi-curi guna bband yusra..hehe thanks yus....tak curi-curi tau mintak,mak cakap nak guna barang orang kene mintak...okey..masuk tajuk penting...

Wish!!! hepy befday faiz!!!..yang ke 18..dah tua dah,tapi i lagi tua dari u,u baru masuk 18 tapi i dan nak masuk 19 dah,pelikkan???cuba korang pikir kenapa dia baru masuj 18 tapi aku nak masuk 19..sedangkan aku ngan dia sama-sama lahir tahun sama?hahaha(ni la soalan boodoh yang aku pernah dengar)hahah.memang la..dah dia keluar dari perut mama dia hujung tahu..aku pulak keluar awal tahun so sekarang ni aku dengan dia jus tua bulan je,heheh..kerek ah aku..hahaha
apa-apa pun aku tetap tua dari dia ohhhh tidakk(nak gedik sikit malam ni)hilang borim sikit..





No comments:

Post a Comment