Monday, December 27, 2010

bila AKU SUDAH GEMUK.....

Bila tengok pic bawah cuba beda-beda kan dengan yang sekarang..

ni time awal 2010 sebelum continue study kat kedah..stilll mantain lagi la masa ni walaupun berat badan dah naik cikit dari form 5.....
ni time form 5..masa muda lagi n muka pun tak nampak tua sangat tapi sekarang muda lagi..still maintain lagikan ..........
ENTRI BAWAH
proses belajar kat kedah

tuutttttuuttttt
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




sekarang punya..gemuk seh...(sebelah kiri yang pakai tudung hijau...gemukkan????macam dah ada anak 2...ya alllah gemuknya....errggggghhhhhh......entri pic gemuk tak bleh banyak2...privacy..,hahaaha


BILA aku dah gemuk...aku dah gemuk,,aku dah gemuk,memang aku dah gemukkkk...
mama achik dah gemuk,umm kakak cakap lengan aku besar macam apa dah..katanya lagi,orang belajar jauh makin kurus ni tak makin gemuk apa lah,so pandai-pandai la usahakan maintain kan balik berat badan ko...
tu pun kalau ko sayang badan ko...BUAT PRINSIP...makan kena control,jangan ikut nafsu sangat,no mcd,no kfc,no pizza,,wait!!!aku makan tu semua pun jarang-jarang jugak..so bukan disebabkan makanan itu k...kurangkan kuantiti nasi,lepas makan jangan tido,mksudnya lepas makan buat kerja cikit-cikit,tap[i tak bermaksud kerja berat,nanti bertambah gemuk pilak.pastu cakap aku salah ajar..hahaha..macam ayah pin yang zaman dulu-dulu 2 femes giler sal ajaran sesat...okey-okey masuk tpik balik...banyakkan minumair masak..kurangkan tido,rajin-rajin kan diri buat kerja rumah macam kemas-kemas rumah..ceah wah dah macam pakar kesihatan...takpe ni untuk nasihatkan diri aku jugak supaya ada semangat untuk kuruskan badan....pemangkin semangat untuk diri sendiri..selamatkan badan anda dari gemuk!!!hahaha
berhati-hati dengan fat body.....nak masuk the biggest loser tak jadi-jadi lagi..lagi pun audition hari tu awal-awal dah kena reject sebab tak cukup sebab.....

No comments:

Post a Comment