Sunday, January 16, 2011

bertungkus lumus....

kusyuk menyiapkan project besar yang perlu submit pada hari khamis ni,project ni besar sangat-sangat hee~tengok la nanti mesti ada punya yang tak tido malam..mana taknya awal-awal malas nak buat asyik dok sedap je,tuan punya asyik relaks je tengok?jadi macam ni la bila buat kerja last minute..hee~padam muka..huahua
sebenarnya ni project guna tanah yang kiteorang sepatut kaji untukmengetahui kawasan kat kodiang tu di aplikasikan untuk apa,kelebihannya,apa kemudahan yang ada,jenis pertanian,jenis perumahan,jenis pekedaian yang ada,n banyak lagi la..so aku takyah la huraikan dengan detail...hee~biasa la student town planning kena lah banyak mengkaji...bukan menciplak tapi mengkaji sesebuah kawasan supaya senang nak merancang sesuatu bandar dengan baik kan..sekarang ni kan kita perlu memikirkan satu kawasan yang dinamankan safety town or safety konsep..hee~coz town planning perlu kreatif,kepal otak perlu laju(tapi kepala otak aku lembab)penuh dengan cabaran,banyak cakap-cakap,jangan malu,pengetahuan sal planning kena tahu.ala lebih kurang arkitek la..hahah..belagak,sebenarnya tak sama pun..heeee
apa-apa pun isyaallah aku akan belajar rajin-rajin demi mak ayah aku,n semua family aku...insyaallah dengan daya usaha aku sendiri aku akan berjaya,ramai-ramai la doakan aku...sapa yang baca entri ala-ala pyo ni akan doakan aku kan?insyaallah...hee~layan pic di bawah..layannnnn~

kepuasan bila kepala tiba-tiba blurrr cari maklumat tak jumpa...layan lagu satu,boleh(sebenarnya gimik la doe aku mana pandai main gitar ni juz pic action je,nak berlagak lebih..huahua~
berlagak pandai...hee~

No comments:

Post a Comment