Thursday, March 24, 2011

contents??

pic ini tidak ada kena mengena langsung dengan entri di bawah..
seje nak gedik2 letak kat entri ni..huahuahua

assalamualaikum dear,lama tak update blog kan..kan..umm maybe seminggu kot,seminggu je..hemm lagi pun sekarang ni semakin buzy,biasa la dah nak final kan,so kena up cikit,hehe,dengan banyak projek,dengan ada final test lagi,adoi risau aku~hemm minggu depan ad 3 final test.3 submition projek....waaa banyaknya nak kena buat..pening-pening..apa2 pun insyaallah aku boleh buat..ya aku boleh!!bulan depan final..takutnya~

no blogger,no facebook,no game,no untuk benda yang mengarut ya jia ya..ingat jia...pesan ayah apa..dapatkan 3.5 above......INGAT PESAN AYAH....
aku takut,takut tak dapat tunaikan apa yang ayah nak...ya allah kuatkan la umat mu ini,beri la aku kemudahan untuk menjawab exam nanti,dan beri la aku petunjuk............insyaallah aku akan sedaya upaya berusaha mendapatkannya..insyaallah...

udah2 la berbloger doe...study..study.....ish..tutup..k bye..bye...

nak study..heeee


No comments:

Post a Comment