Monday, March 21, 2011

hepi befday adik....(arman syafiq)



adik achik minta maaf sebab lambat wish besday ko adik tadi..achik betul tak ingat male sebab achik banyak kijo....petang tadi baru teringat tu pun nasib baik faiz tanya ai ni besday adik aku yang mana..eh dia pulak ingat erk,hehehe..(pelik-pelik)aku memang seorang yang nyanyuk,befday adik sendiri pun boleh lupa,huhuhu

tadi kol adik....cepat2 kol sebab dah telajak jauh sangat dah tadi..kol je kakak yang angkat,tahu2 je akak yang aku kl sebab nak wish besday adik...sebab akak terus cakap adik tak balik sekolah lagi,tel nanti la....ok aku lupa lagi nak tel petang tu sebab tid..hehe(aku memang loklak)

angah pulak kol,tanya aku dah wish belum besday adik,aku cakap dengan mamai cakap belum,huhu..angah cakap dia wish kat adik pastu adik tanya achik nak beli hadiah apa kat adik...aku nak beli hadiah tapi..tapi..tapi..tkde duit(sedihnya)

tadi aku kol...adik terus jawab hepi besday,dia pulak yang excited..hehe..aku nyanyi
"hepi besday to u,hepi besday to u,hepi besday to u arman,hepi besday to u)dia gelak kecil.....hehehe
aku tanya mama beli apa kat adik?,mama beli burung mainan kat adik,ayah beli apa?ayah belanja makan,malam tu pergi makan kat kota bharu,hehe..suka dia.....adik cakap_achik,achik nak beli apa untuk adik,achik beli lori boleh,achik jawab adik dah besar tak bleh main lori la dik,ala hem takpe la,achik beli bag sek la kat adik..hehe,bag sekolah?besar la dik,hemm achik beli bag kecik la,achik takde duit,ada RM20 je macamna nak beli..achik jawab lagi,takpe2 nanti achik ad duit achik beli erk..ok2.....rindu maman~

No comments:

Post a Comment