Sunday, December 11, 2011

selamat ulang tahun pakcik!

salam...

hari ni nak buat post gedik habis gedik..boleh tak?boleh tak?takpe bukan selalu ook,hari ni 12.12.2011 bukan?apa bukannya betul la,hehe..hari ni ulang tahun pakcik yang 19 tahun..okey jangan perasan pakcik bahawasanya awak baru masuk 19 sedangkan saya dah tinggal awal sampai k langit dan dah nak sampai k matahari ,hehe..yang penting tahun 2012 awak tetap masuk 20 tahun jugak walaupun awak muda bulan dengan saya,hehe....maaf tak dapat nak baling tepung ngan telur tahun ni untuk awak,sebab awak bernasib baik tahun ini ,dan awak jugak rezeki awak untuk makan kek secret receipes tak kesampaian sebab saya tkde duit nak belanja awak(ayat sedih)kalau nak jugak tunggu duit saya banyak okey!boleh?
ni gambar si pakcik saya...

kualiti gambar tak seberapa
awak tunggu saya ada duit tau dulu,nanti saya belanja awak makan...hehe,sabar ya...
saya harap awak sentiasa hepi
buat kerja elok2 msa kerja taknak ingat-ingat saya tau..hehe (perasan)
jadi anak yang baik
jadi pakwe saya yang setia..hehe
                                                    ikhlas dari saya......
                                                      faziana arahim
nak selit jugak la gambar gatal(hehe)
 selit gambar bersama(makin gatal ni)haha

kad tak jadi hantar sebab tak menjadi..hehe,pakai tulisan apa pun tak tahu,hehe,pape pun sya ikhlas nak bagi awak tapi tak kesampaian sori awak......

2 comments:

  1. awww awww sweet lah . kemain dia .
    nak say happy birthday jugak dekat dia . HAPPY BIRTHDAY :))hihi

    ReplyDelete
  2. hehe..thanks..nanti saya sampaikan kepada pakcik!hehe

    ReplyDelete