Monday, November 15, 2010

..........

tetapkan Iman dan Islam.




banyak perkataan yang err.emo? dalam ni. so sorry oke.

ok ni entry emo. kasik amaran awal-awal ok. jangan nangis lepas baca (err cam nak maki hamun je) tak lah ! geraaam ! dah tengok vid dak romen kat tepi jalan tu. cam sial okey. bodohnye pompuan tu ! bodohnye ! bodohnye ! BODDDDOOOOHNYE ! tak paham melayu sekarang, Islam atas dasar nama je ke. Atau Islam hanya sebab dilahirkan dalam keluarga Islam, dan atas IC ada tulis anda agama Islam. tak reti nak jaga harga diri ke adik-adik sekalian. sedih okey. kenapa melayu jadi macam tu. okey, aku takkan letak vid tu kat sini. sebab aku taknak mencemarkan blog aku dengan adegan bajet hot kau tu kat blog ni. dan taknak lah menyebarkan aib dia tu.

di mana maruah mu adikku sayang~ kenapa conteng arang di muka mak ayah ? kenapa menjatuhkan harga diri demi lelaki yang belum pasti hakmu ? kenapa tak pertahankan, kenapa tak agungkan agamamu ?


honestly. saya malu jadi melayu . jangan nak di gahkan pencapaian fizikal, kalau moral akhlak di tahap tapak kaki !

jangan sebab benda macam ni malaysia di timpa bala. Bukan mendoakan. tapi mengingatkan. ingat, bila bala ditimpakan oleh Allah , dia tak kira yang baik atau yang jahat. semua sama-sama kena. cuma nanti bila dibangunkan nanti atas amalan sendiri.


doa meminta tetapkan Iman dan Islam.


Ertinya: Ya Allah! Perbaikilah urusanku, tetapkanlah aku dengan perkataan yang tetap teguh di dunia dan akhirat.

1 comment: