Monday, November 15, 2010

hepi eid aidiladha.....

sedih raya haji tanpa kakak.....huhuhu...ingatkan raya korban tahun ni boleh raya bersama kakak,tapi tak boleh apa taknya dia kena beraya kat kolumpur sebab takde cuti biasa la bakal doktor,,so kena la korbankan masa sikit,cuti sehari je...tapi takpe kakak pegi raya umah suyah kot,raya dengan pak busu,suyah n ali baihaqi yang comel..ali cuit sangat-sangat..ali bila nak balik!!!
lembu nak korban pagi-pagi esok...huhuhu
tengok~lembu 2 buat mimik mika..hehehe..nampak sangat dia takut..apa taknya masa pegi capture pic ni dia marah kat aku dengan nadia..hahaha....muka garang gila..takut aku..asyik buat mmboooo...mbooooo..mboooo je...(dai panggil maman sebenarnya 2,hahaha...kesian dia....:(

kesian ko_____________________lembu..lembu..esok memang nasib ko la..
tengok;reaksi lembu yang tak senang duduk menanti hari esok....
tebgah hari esok boleh la makan
1)SUP DAGING
2)AIR ASAM PERUT,LIMPA.....YUMMY..YUMMY
3)DAGING GORENG
4)HATI GORENG
5)sate danging best jugak..hemmmm(abih la ko lembu oiiii)
BANYAK LA BOLEH BUAT DENGAN DAGING NI ESOK......EEEEEEEE.....

CIAP MENYOROK SEBELAH POKOK PISANG LAGI..HEHEHE
lembu oh lembu kenapa engkau sodap,macamana aku tak sedap aku memang sedap....
lembu oh lembu,apa perasaan ko bila ko nak di sembelih?perasaaan aku?takut,gelisah.tak boleh tido,tak lalu nak makan,mandi tak basah(ehhh ko mandi k?japp2 mandi kot sebab tadi hujan msti la mandi),terpaksa berpisah dengan makweku..hahah(yang ni tak boleh bla)hahaha........kesian anak bini aku nanti....kata si bapak lembu.....

No comments:

Post a Comment