Sunday, May 22, 2011

gua kerbua..kerbau pun ada gua kah?mesti la ad

assalamualaikum dear....
update lagi~BIASA la kan bila cuti ni tkde apa nak buat kan,so conteng2 la blog selalu,hee,bukan apa daripada berhabuk baik conteng....
hari ni kita jalan-jalan kat gua kerbua pulak erk...
awal-awal lagi dah kena tinggal tepi jalan apa kes ni beb?hehe
kena tinggal ke?senyum lebor je den nengoknya..hehe..
bukan mangsa kena tinggal ni...mangsa mintak simpati ambik gambar..haha
kat dal...sebenarnya dalam gua kerbua tu boleh masuk,tapi disebabkan ada student bercamping kat dalam gua tu tak boleh la masuk dalam,nak tengok elok2 pun tak boleh sebab penuh dengan student uitm bercamping..sedih tk dapat masuk tengok ap yg ada kat dala..tkpe2 lain kali kite pergi lagi..ad 2 years lagi kat kedah....its ok
tengok dalam satu gua ad banyak pulak pecahan gua...tak ingat la apa nama nya..yang aku tahu salah satunya gua che putih la...puan-puan..
tengok cantik kan?kat depan ni sebenarnya ada saliran sungai,petang2 mesti pendduk kampung akan memancing,bnyak ikan kot..mungkin la.....tak tahu jgak..masa aku pergi haritu ad abang-abang,pakcik-pakcik tengah memancing,tapi tkde la sampai aku temu ramah diorang macam wartawan pulak,,tengok lepas tu buat andaian...
lagi sekali..belas kasihan~
tabikk sprinnngggg~


ratu jalan apa?




k la setakat ni je dear..dah malam...nak tido~nite korang

No comments:

Post a Comment