Monday, May 30, 2011

kenduri kendara...sedara yang tk dikenali....hehee

salam....
hai korang......wah macam cik epal je..hehe....
hari ini kite menceritakan tentang kendiru kawin ya..wah macam aku plak yang nak kamin ya,aku lambat lagi...jom bebalik pada tajuk,bermula dengan gambar di bawah yang gedik,and perasan ayu..hehe
apa-apa pun meh dengat aku kerepek jap,sekarang ni kan minggu cuti sekolah,so ramai la orang di luar sana yang ambil kesempatan untuk kawin,,pernah tak korang terfikir kenapa cuti sekolah je mesti banyak kenduri?dalam 1 hari tu 4-5 tempat...tak larat nengoknya..hehe
yang aku kerepek kat bawah ni ialah kenduri jiran aku dulu dengan sedara mama aku yang aku tk kenal...ni lagi satu pelik,sedara pun boleh tk kenal?astargfirullah al azim tak kenal?bukan apa la sedara jauh sebab tu tk kenal...ok2 dah2...intro pun nak panjang lebar k?ok2
tengok la gambar,aku ni jenis malas nak menulis so korang layan la gambar di bawah...

part 1:kenduri umah anak jiran mama kawin
muka nak ambik berkat k apa?hehe
ni muka memberontak lapar..eee tak senonoh betul rupanya~
my mom..hehemaman senget~
ni la pengganti perempuannya`(doktor tau jangan main2..)heee
ha yang ni lak pasangannya ala namanya tak tahu la,tak sempat nak tanya,dia pulak engineer~


part 2:rumah sedara yang tak dikenali
lagi sekali buat muka gedik~

wah siap ad pari2 girl lagi yang tolong bagi coklat kat budak2,adik akak ni budak jugak taknak bagi k?..hehe
pasangannya pun ad ko jangan main2..hehe

pengantin perempuan

nak begaduh k mama oi~
jap2 kalau korang perasan 2 2 pengantin ni tema dia oren kan?berpakat k ap?sorang oren putih,sorang oren hitam....hehe
ok dah..wassalam~~

2 comments: