Monday, September 19, 2011

kenapa?perempuan sekarang tk boleh lepas dengan shawls cantik!

salam hye korang?dah solat belum ni?kalau belum baik pergi solat dulu jap lagi sambung baca balik boleh?ok pergi solat dulu......hari ni kita cerita pasal kenapa perempuan sekarang tk boleh lepas dengan shawls?pergi mana2 mesti pakai shawls,pashmina,hijab and pape la....hah,ad satu lagi jenis turban pun ad...sekarang ni bila diikutkan macam-macam pesen kadang2 aku pun terlalu obses dengan cara pakai shawls bagai ni....hehehe...tapi-tapi aku tak pandai sangat nak gayakan pesen-pesen yang pelik plus cantik,sebab,apa yang aku gayakan yang selesa sahaje,kalau belit-belit yang pelik ni tak akan tahan lama selalunya,heeeee.....

nanti kita tengok contoh-contoh pesen-pesen perempuan cantik bergaya,hehehe
apa-apa pun nak minta maaf awal kepada akak-akak n adik-adik yang terlibat dalam entri saya malam ini ya kerana terambik gambar-gambar comel anda semua,saya janji takkan buat apa-apa...hehe boleh?okey terima kasih akak-akak dan adik-adik yang cantik lagi menawan......



hah macam ni pun ad,tapi yang ni biasa-biasa sahaja...nak perasan tu sebab tu letak muka sendiri,huahua

gaya akak ni cantikkan?dari yang lain,tapi tak tahu macamna akak ni pakainya,ada tutor tak?ajar boleh?hehee
nak tengok lagi gaya akak cantik ni bergaya klik la disini

yang ni macam tak biasa sangat kalau ad event baru aku berani pakai yang pelik-pelik ni kalau tak,aku takkan cuba,takut orang cakap over!heeee(takde confirdent langsung)heee
yang ni takde link...heeee(tak pemes)

hah,si farah ni pun pandai bergaya,tengok gaya turban dia pakai,cantikkan?nak pakaii macam ni boleh tak?ad berani kah?boleh cuba:)
klik disini jugak mana tahu dia ad ajar korang nak gayakan turban ni...

ni pulak gaya hentak belipat...tak tahu nama apa,tapi akak ni pun banyak jugak pesen shawls dia buat
klik je sini ok!

ni cara akak nurul mengayakan shawls
cantik :)


jangan lupa tau godek blog akak cantik di atas ya....
lepas tu jangan lupa tinggalkan comment anda dibawah
okey terima kasih...
bye sayang!

2 comments: