Saturday, September 24, 2011

MAK AIH ! CONTEST BLOG EAZY IZZUDIN ?!

assalamualaikum korang....wah mood baik hari ni ya,heeee,kenapa?kenapa?sebab hari ini aku terjumpa satu blogger yang dapat menarik perhatian aku kerana apa?kerana blogger popular yang terpopular telah membuat satu contest untuk followernya yang tersayang,ini kerana follower si kacak ini telah mencecah sebanyak-sebanyak 1k...wooooo 1K tuuuu...banyak la bagi aku yang hanya seciput,apa-apa pun aku bersyukur,dan oleh itu aku ingin mengucapkan segulung taniah kepada si kacak kerana impian anda telah tercapai.....:) kalau dah tak sabar nak tunggu aku beleter banyak-banyak di bawah ni anda-anda semua boleh terus klik di sini...okey jangan tak klik,kalau anda klik mesti anda tak tido malam..hehe  eazyizzuddin contest sengaja buat besar-besar bagi kawan tersayang join....

saya join jugak!!!wah semangat lebih!heeee
cantik tak banner si kacak ni?cantik kalau cantik cepat la klik kat link bawah!jangan banyak cakap okey :)

Mak Aih ! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!
klik sini !!!!! join eazyizzuddin contest

start menjoin entri si kacak,malu la pulak bila first time join contest,pemiliknya pulak blogger popular...wah!!!!teruja lebih,okey masukkan gambar cepat!jangan cakap banyak boleh tak?heeee,sori si kacak!okey adakah gambar di bawah cukup sopan bagi anda?
insyaallah bagi saya ia sopan :) peace




story about  eazyizzuddin contest

Blog Eazy Izzuddin

meh sini kalau nak tahu pasal si kacak yang membuat contest hebat,si eazy izzudin ini belajar lagi?oh ingat dah kerja tadi rupa-rupanya student unisel,dia juga cukup hebat kerana sekarang dia student bachelor of finance(hons)bagus la si kacak ni,heehe,saya dapat tahu juga dia seorang photographer  hebat!oh mesti boleh photoshoot saya nanti!boleh tak si kacak?heeee..sungguh berani dia mencari pendapatan sendiri tanpa bantuan ibu bapanya.
dengar cerita beliau sangat obses dengan si kuning ni?si kuning?siapakah itu..tertanya-tanya dalam hati,oh dah tahu siapa si kunig si jantung hati si kacak ini,si kuning tu adalah kereta idaman dia!kereta hape?kereta swift spot,fuyoo......santek doe,santek,tambah-tambah warna kuning,lagi la orang pandang tanpa toleh,haha
tengok bertapa hebatnya kereta idaman si kacak ni....hebat tak?hebat tak?


tengok si kacak ni sanggup edit kereta idamannya.hehe(semoga impian si kacak tercapai)

santek la!nak jugak la macam ni....suh cik abang beli la!hikhik(gatal)

aku, dia & Dslr
wah macam hebat je dslr  nikon dia!confirn boleh jadi photographer saya!(gurau je)

Raya 7
comel sunguh ayah dan ibu si kacak ni so sweet

Raya 4
saya suka gambar ini! :0

apa pun saya ingin meminta maaf kepada eazy izzudin kerana saya terlebih excited join contest anda sehingga terpaksa ambik gambar anda banyak-banyak!

saya tagged 2 orang kawan baik saya!
dfystrawbery
syahriahyusra  




hadiah menanti_INSYAALLAH :)
SYOK DOE....JANGAN LUPA JOIN CONTEST INI!!!!


MAK AIH! CONTEST BLOG EAZY IZZUDDIN!


 Hadiah-Hadiah:-

hadiah2 

  Hadiah Utama
1x  iPOd Shuffle  

Hadiah Tempat Pertama
2x LOVELY SLEEVELESS DRESS & 3 SHAWL & T-shirt for men + topup

 Hadiah Tempat Kedua
1x LOVELY SLEEVELESS DRESS & 2 SHAWLS / T-shirt for men + topup

 Hadiah Tempat Ketiga
 3x SHAWLS/ T-shirt for men + topup

 10x Hadiah Saguhati




6 comments: