Friday, June 11, 2010

BLOG KU BERWAJAH BARU....

ASSALAMUALAIKUM!!!



HAI SEMUA??UMM cantik tak blog aku?hehehe........perasan(angkat ekor sendiri)!!biasa-biasa je...heheehe..ku jawab pun sendiri....:)
aku bukan apa..saja nak tukar theme.lagi pun theme yang lama nampak tak menarik langsung..suram je..dah la blog ni entah ad orang baca entah tidak...bagi aku itu semua tak penting pun..yang penting aku dapat memuaskan hati aku ni..yang sentiasa tak pernah cukup apa yang ada..heeeeh......dalam ILMU EKONOMI bermaksud(kehendak manusia yang tidak terbatass tidak dapat menangani keperluan yang sentiasa terhad)
cheeh..hehehe..aku kan student ekonomi dulu..supaya sentiasa mengingati apa yang aku belajar kadang2 kena keluarkan jugak..
Walaupun lepas ni dah tak belajar sal ekonomi..huhuhu...study ekonomi best..tapi lau malajangan harap la nak dapat tinggi dalam exam....huhuhu..serajin-rajin aku pun hanya dapat -(ttttuuuut)hehehe..still credit...perasankan lau betul-betul rajin tkkan dapat tttuuut tu..tau!!!
ekonomi ni kalau tak ambik perhatian masa cikgu mengajar memang la susah,susah,,susah,,sangat nak faham..huhuhu

Eh,berbalik pada tajuk....
aku sebenarnya memang tak pro lansung nak ubah-ubah,tambah makeup kat blog aku ni!!
aku reti tekan-tekan jo..lau jadi..jadi laa..lau tak aku buat sampai jdi..huhuhu
umm aku nampak blog manusia-manusia,minah-minah,mamat-mamat,pakcik-pakcik,makcik- makcik d luar sana cantik joo,tapi yang punya tak menarik langsung..fuh!!!!
macamana erk korang buat?????KONGSI LA DENGAN AKU!!!boleh la..boleh la boleh.datang membantuku(ni lagu la weh)hahaha...
Nak blog cantik!nak blogku dsukai ramai!nak blogku ad music yang dapat menenangkan si pembaca!nak blogku sedap mata memandang!n apa-ap lah..(walaupun)haaha...jangan nak perasan la weh!!!1kalau kau taknak usaha sendiri....faham!!!
walau apa pun engkau kena usaha kalau nak tengok blog kau 2 menarik bak permata yang berkilau-kilau n ciut miut..*_*..cheeh..hehehe(wee jangan terlebih over dah laa....)
okey....semoga apa yang diinginkan menjadi selepas ini..HEHE
INSYAALLAH!!!!

No comments:

Post a Comment