Wednesday, June 2, 2010

......................................................................time melepas kepuasan...........................
aku tau tatabahasa ni salah...tpi ap boleh buat...aku suka tulis camni....
nak marah aku?eh suka ati aku la tangan aku.................nampak kasarkan...tak aku saje je....action je lebih 2...sebenarnya aku ni tak garang pun....cheeeeeh..hehehe....
garang-garang gak..tapi bertempat la..hehehe......

Aku akan marah bila aku letih,penat,,weh,penat ngan letih 2 sama je..ko ni bengap la....sedap-sedap jo kan ko ckap aku bengap,,,,(membebel untuk diri sendiri)ishhhh....takpe2 bukan aku bebel kat orang lain pun....hehehe......sambung:rumah bersepah,adik-adik aku mengubang...maksud mengubang 2 ialah bersepah...hehehe...aku ni minah kelantan so lam blog ni kena la ad gak ayat versi kelantan..nanti ad orang cakap aku over lak..huhuhu..sebenarnya aku ni tk reti nk tulis2 ayat-AYAT kelantan lam msj ker ap ker..sebab tak reti..hehehe..lagi pun susah ah..malas pun ad nk pikir apa ptut aku eja.....aku ada aku....so korang jangan nak cakap aku sengaja taip blog cmni....aku senang ati jee taip camni....tapi dalam paper exam bahasa melayu ak okey...tak tulis campur2 pun.....hehehe...masih mengguna ilmu bahasa melayu.....hahaha

1 comment: