Sunday, June 13, 2010

umm...demam:'(..mungkin ini dugaan yang aku terima...(sebelum aku pergi) )


ASSALAMUALAIKUM..
Sabtu ni aku dah nak tinggalkan ayah,mama,kakak,agah,naya,n apiq.....perasaan sedih dah mula berlegar-legar di dalam kepala otak aku....mula-mula aku hepi dapat belajar jauh..suka sangat-sangat sampaikan aku tak sabar nak pergi...barang untuk dbawa pun aku dah beli sebulan yang lepas..hehehe(semangat gilerkan????)sempat lagi aku ketawa dalam keadaan yang sedih camni...aku buka apa..aku tknak laa layan sangat perasaan sedih aku ni..nanti jadi lebih teruk lagi...

dah la sekarang ni aku dah demam..tak tahu nape tiba-tiba je demam ni datang..isshhhh (menyebuk je)benda aku paling benci adlah demam..dah la demam selsema..nak buat kerja pun susah...letih,nak tido tak boleh tido..sohseh..sohseh...achhhcem!!!!...tengok???...entah memang susah laa demam ni.....sebenarnya aku dah kerap sangat demam...tahun lepas tak terkira aku demam bape kali....maybe tiap2 bulan kot aku demam..huhuhu...tapi aku terima dengan redha dugaan ALLAH kat aku....

achhhcem!!tengok..bersin lagi...huhuhu...letih tau macam ni,,,umm harap-harap cepat lah sembuh demam aku ni...4 hari lagi..sembuh la..sembuh la...huhuhuhu.....borang-borang untuk dibawa masa daftar pun belum ciap lagi...memang aku tak larat lagsung....(tekan kekunci laptop kau larat pulak???)umm ni pun terpaksa aku update blog aku..coz lepas ni dah tak boleh update blog..susah sebab dok jauh dengan laptop..heheheh.....achhcem!!!=*(

.....LEPAS NI AKU AKAN RINDU....
1.RUMAHku
2.mamaku
3.masakan mama
4.bila mama marah!!!
5.ayah
6.senda gurau ayah
7.muka ayah yang garang,,hehehe
8.apiq
9.gaduh ngan apiq
10.main ngan apiq
11.all my sibling....akaK+angah+naya
12..my friends...
semua benda la yag aku buat kat umah.....:'(

aku korbankan segalanya demi kejayaanku....insyaallah aku akan belajar rajin-rajin..takde couple-couple(mak aku pesan)..BUKTIKAN YANG KAU BOLEH BERJAYA MACAM ORAnG LAIN!!!!!!!!(kata-kata semangat)

No comments:

Post a Comment