Monday, June 7, 2010

CAHAYA MALAM DI MELAKA......


Menikmati keindahan lampu di malam hari memberi ketenangan dalam diri.
.......malam pesta sungai melaka yang berlangsung pada 5-7jun..di bandar Melaka......tapi frust coz aku tak dapat nak naik kapal bergerak yang di atas ni.....sebab malas nak beratur kat kaunter tiket.kena beratur panjang giler,so daripada menunggu baik aku tengok je,best jugak la....walaupun.hehehe.......jalan yang sangat sesak menbuatkan aku tak dapat nak duduk lama kat pesta 2.....tambah-tambah mata ayah+mama+adik-adik aku dah layu semuanya kerana letih so kita orang pun balik la ker bilik.....
dalam perjalanan balik ada ke boleh sesat..hahaha(kelakarkan)dah la masa 2 semua dah ngantuk biji mata..hehehe
umm tapi terpaksa la ayah aku berpusing-pusing cari resort....hehe.ada ..patut leh sesat.haha..umm biasa la ni bukan tempat kita...kalau tk sesat tak sah kan?kata ayah aku..
aku ngan angah asyik dok ketawa je memanjang..hehehe.....
Warung yang kita orang makan malam....hahaha cari punya cari kedai makan in je la yang kita jumpa..hehehe......apa tak nya suma dah lapar..warung pun warung la...eh makann kat warung best apa....hehe.....kite orang makan tomyam...tomyamnya tak macam tomyam pun(sedih)+kailan ikan masin(menjadi jugak..walaupun)heheh+telur dadar(okey la)+daging masak merah(tak menjadi langsung)huhuhu...pelik jee aku nampak..hehehe...tapi maintain makan jugak(rezeki jangan di tolak)ALHAMDULILLAH....

MINUM air lak....ayah biasa la tea panas+mama air kosong je+apiq milo ais+nadia air kosong gak+angah liaci kang+aku...singer bean!!!!!~nak tau apa reaksi pak cik 2???bley..hahaha...tak paham....aku tak ingat langsung yang aku dok melaka...pak cik 2 mana la paham singer bean 2 apa....hheheh....angah aku yang betul kan aku...iaitu limau ais la...aku apa lagi ketawa la se nak-nak nya....hehehe..ada ker patut..hehehe............

hahaha..kelakar la....dah la masa makanan sampai kita orang makan sampai tak sempat tunggu lauk-lauk lain main bedal jee...heheeh..lapar wehhhh..(kebulur)..masa dah suma makanan sampai n dh nk abis pun suma orang kat kedai 2 tengok kita orang makan..nak tau nape?sebab sorang-sorang makan cam tak makan seminggu..eh...takde la aku tipu jee.....hehehe....pinggan atas meja licin ko????hahaha..malu pun ada..takpe-takpe....takde laa kita orang ni membazir..kan..kan..kan...makanan ni bayar tau!!!!!so kena la makan sampai habis...wlaupun tak sedap...hehehe.......JANGAN BAZIRKAN MAKANAN ANDA....TAK BAIK TAU!!!!PESANAN IKHLAS DARI CHIKKK......ALHAMDULILLAH..DAH KENYANG...HEHEHE:)

No comments:

Post a Comment