Wednesday, June 2, 2010

xcited dpat tulis citer lam blog....hahahaha

Sebenarnya dh lama aku bmimpi nak bkak blog sendiri....selalunya asyik baca blog orang jeee.....hehee...(takde keja lain kan)..tibe-tibe cam ase syok lak dapat luahkan isi hati kat blog ni..fikir punya fikir hai nk buat blog sendiri tk reti..so aki berangan je laaalepas tergerak ati pulak malam ni nk try buat blog.....ummm nk buat blog sendiri tak reti...(pada mulanya)...pada malam yg indah ni aku cuba-cuba try try buat...xcited wooo..coz nk buat blog aku sendiri n menjadi pulak tu..ALHAMDULLILLAH.hehe..selalunya lau nk bUAT friendster ker.fb ker,my space ker,and ym...selalu sngat mnyusahkan kakak-kakak aku...hahahaha:)....nAma lagi baru belajarkan..:(kalau tak belajar sampai bila-bila pun tak reti..betul tak??

aku dah tk tau dah nk type apa..tiba-tiba je bley..tak tentu pasal..erk...cepat-cepat kuar la kAU....

No comments:

Post a Comment