Friday, June 4, 2010

mamam..mamam

ASSALAMUALAIKUM..............................................
HARi ni makanan tengah hari aku adalah laksa pinang.......laksa pinang ni makanan favourite kawan-kawan aku termasuk laa dengan aku sekali...hehehe..dieorang ni tak boleh nampak laksa pinang ckit,,,,mesti meleleh air liur!!!!cheeeeh.......ummm sedapnyaaaaa.....tambah2 lagi ad air sirap..huh....
dari kiri:baby+farah+aina+iqa+aku........aku lah yang gemuk gedempul.....betul ker aku eja tu..hahaha
bila dah dapat jumpa makanan apa lagi...senyum bagai nak rak.....muka pun dah macam arnab,,hehehe...tapi comel kan??????eh perasan pulak.....
ni farah yang sentiasa ayu apabila datang umah orang..hehehe.......gadis melayu terakhir..la katakan..waahhhh...jap..jap..aku pun gadis melayu gak...tapi bukanlah yg terakhir kot..hehehe.........
kat tepi farah yng pakai t-shirt 2 adlah baby....kiteorang pnggil dia baby sebab family dia pun panggil dia baby..hahaha...tah apa apa kan aku nii....????baby lah yang ajak kiteoramg lunch kat umah dia....baik kan kawan aku......hehhehe.........sebenarnya umah die ad buat majlis kesyukuran,,,,so baby ajak laa kiteoramh join....tu yang dapat mamam laksa 2...hehehe
iqa yang konon-kononnya malu..apabila gambarnya di ambil..hehehehe........sedangkan dalam hati hepi giler,,,hahha.....
dia ni ad lah kawan aku yang paling sporting...tak pernah marah orang..lau marah pun marah dalam suka..pelik kan?????apa apa pun aku aku tabib la kau iqa....hehehehe

No comments:

Post a Comment