Thursday, June 3, 2010

KENANGAN MANIS...PADA SAAT-SAAT AKHIR D SEKOLAH..2009

.............. aku rindu sangat2 nak belajar sama ngan korang..........
.................... aku rindu gelak tawa kita sume kat class....................................
...............aku rindu masa kite kena marah kat mama lina(guru class kite orang)
....................aku rindu masa kite pergi kantin ramai_ramai n makan sekali ngan korang...............
Dari bawah:baby+aya+ayu+hanna_aku+farah+dilah+blah+ika....................................
AKU AKAN SEntiasa rindu korang semua....huhuhuhu......tiap saat..tiap minit....tiap jam...tiap ari..tiap bulan and tiap-tiap tahun......errrhhhhhh lepas ni aku dah tk dapat bersama korang........harap-harap persahabatan kite sentiasa di RAHMATI ALLAH......AMIN.......^_^

No comments:

Post a Comment